Časopis Nový prostor ve stávající podobě končí

27. 9. 2002 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Časopis Nový prostor bude již od pondělí 30. září k dostání v nové, upravené verzi. Ve stávající podobě tak časopis aktuálním vydáním, které je možné zakoupit ještě v těchto dnech, končí. Na přípravě nové podoby se podílí posílený a rozšířený redakční tým.
Hlavní změny se dotknou především rozsahu magazínu, jenž se zvětší o osm stran, grafiky, řazení a strukturace rubrik. V čísle by se také měly objevit rozsáhlejší a komplexněji pojaté reportáže. Cena ve výši 25 korun se nemění.
Nový prostor vydává Občanské sdružení Nový prostor. Časopis začal vycházet v prosinci 1999, tehdy ještě pod názvem Patron. Jeho hlavním cílem je kampaň na pomoc lidem bez přístřeší a poukazování na hlavní sociální problémy dnešních dní. Prodej zajišťují sami lidé v nesnázích, za každý prodaný výtisk pro sebe získávají polovinu z prodejní ceny časopisu. Nový prostor je v současnosti distribuován v osmi městech České republiky.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.