Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Časopis Beau Monde pozměnil název na BM

Redakce MAM18. 9. 2002

Časopis Beau Monde z produkce vydavatelství Sanoma Magazines Praha (dříve Mona) zkrátil svůj název pouze na BM. Důvodem byla podle sdělení šéfredaktorky H. Křesťanové skutečnost, že název Beau Monde se čtenářkám ani prodejcům nevyslovoval nejlépe. Nové jméno magazínu doprovází podtitul “Berte život s nadhledem”, přičemž první a poslední písmeno sloganu odpovídají názvu BM.
Časopis, určený pro ženy “mladé věkem a mladé duchem” rovněž zmenšil formát a snížil prodejní cenu o deset korun na současných 49 Kč. Nový formát v podstatě odpovídá rozměru magazínu Marianne, nejde tedy ani o střední formát, natož miniverzi. Na podporu těchto změn probíhá kampaň v televizi a na nosičích CLV.

-mav-

×

Hudební Stanice O již vysílá zkušebně, na konci září regulérně

Starší článek

PPF uhradila Železného dluh vůči CME, ředitel TV Nova uvolnil pozici jednatele

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy
Foto: Lidl

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více