Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

AOL Time Warner uvažuje o odchodu z Latinské Ameriky

Redakce MAM30. 9. 2002

Americká mediální skupina AOL Time Warner Inc. hledá partnery pro svou problémovou divizi AOL Latin America Inc. Skupina uvažuje o odchodu z Jižní Ameriky, pokud nenajde cestu, jak výsledky divize vrátit do černých čísel. V pátek to uvedl finanční ředitel AOL Wayne Pace na konferenci Bank of America o investicích.
Pace mluvil o plánu skupiny, jak zlepšit její finanční situaci. Hlavním krokem bude odchod od neklíčových aktivit skupiny. Za neklíčovou může být podle ředitele Latinská Amerika, protože se v regionu nerýsuje zlepšení situace v krátkodobém výhledu.
AOL Latin America sice zmenšila svou poslední čtvrtletní ztrátu a zvýšila příjmy od předplatitelů, klesly jí však příjmy z reklam a zmenšila se základna předplatitelů. Potíže na kdysi rostoucím trhu mají i jiné internetové společnosti. Způsobilo to oslabení regionálních ekonomik spolu s devalvacemi lokálních měn.
V rámci prodeje nezásadních aktiv se AOL Time Warner snaží prodat 50procentní podíly v televizních kanálech Comedy Central a Court TV. Comedy Central je společný podnik se společností Viacom Inc., Court TV vlastní AOL půl na půl s Liberty Media Corp. Jak Viacom, tak Liberty se k chystanému prodeji odmítly vyjádřit. Analytici oceňují oba společné podniky na dvě miliardy dolarů, čímž podíl AOL činí jednu miliardu.

-čtk-

×

Speciální vydání časopisu Můj Dům za korunu

Starší článek

ABC ČR připravuje změnu metodiky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více