Amden založila pobočku v Maďarsku

26. 9. 2002 13:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Marketingová poradenská agentura Amden oznámila založení nové pobočky v Budapešti. Po dvouletém působení na maďarském trhu prostřednictvím poboček v jiných zemích se Amden rozhodl založit v Maďarsku samostatnou společnost. K tomuto kroku velkou měrou přispělo zvýšení objemu poskytovaných služeb. Dalšími zeměmi, kde Amden působí, jsou kromě České republiky také Polsko, Slovensko a Ukrajina.
Hlavním úkolem nově zřízené maďarské pobočky nyní bude rozšíření týmu, správa stávajících projektů a aktivní implementace již vyvinutých a osvědčených marketingových řešení z poboček v zemích, kde již Amden působí. Jedním z hlavních zákazníků Amdenu v Maďarsku je společnost Hewlett Packard.
„Chceme i nadále nabízet služby s vysokou přidanou hodnotou a využít tak svoje rozsáhlé zkušenosti s realizací marketingových a IT školení a tvorbou kreativních návrhů, vlastní marketingové know-how uplatňujeme také v oblasti marketingových průzkumů a auditů“, říká Tamas Nagy, Business Development Manager pobočky Amden Maďarsko.
Amden působí na evropském trhu od roku 1997 a nabízí kromě jiného motivační programy, management demoproduktů, marketingové audity, merchandising či CRM.

-dav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.