Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk společnosti ProSieben ve čtvrtletí prudce klesl

Redakce MAM9. 8. 2002

Německá televizní společnost ProSieben Sat.1 vykázala ve druhém čtvrtletí meziroční pokles zisku před zdaněním o 72 procent na 17 miliónů eur kvůli nižším výdajům na reklamu. Oznámila to firma s tím, že zisk před zdaněním tak za celé první pololetí klesl o 71,9 procenta na 25 miliónů eur.
Tržby společnosti se ve druhém čtvrtletí snížily o čtyři procenta na 496 miliónů eur a za celé první pololetí tak klesly o 4,2 procenta na 985 miliónů eur. Firma rovněž uvedla, že v letošním roce očekává pokles zisku před zdaněním, splátkami úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) na 200 miliónů eur z loňských 225 miliónů.
Generální ředitel firmy Urs Rohner minulý měsíc prohlásil, že před čtvrtým čtvrtletím nepočítá s oživením na trhu a dodal, že v letošním roce očekává pokles tržeb až o pět procent. Společnost rovněž uvedla, že její tržní podíl klesl ve prospěch největšího domácího konkurenta RTL.
Společnost ProSieben, která je součástí zkrachované mediální skupiny KirchMedia, přilákala přenosy z fotbalového šampionátu méně diváků, než očekávala. Sledovanost klíčového kanálu ProSieben klesla v prvním čtvrtletí na 28,2 procenta.

-čtk-

×

Televizní odbory odložily stížnosti na Balvína kvůli záplavám

Starší článek

Pololetní zisk majitele vydavatelství Mona stoupl o 18 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více