Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vlastníci britské ITV chtějí více spolupracovat a ušetřit milióny

Redakce MAM20. 8. 2002

Dva hlavní akcionáři britské mediální firmy ITV chtějí intenzívněji spolupracovat, aby ročně ušetřili milióny liber. Uvedl to jeden z akcionářů, Carlton Communications Plc provozující televizní vysílání. Druhým držitelem licence na vysílání ITV je Granada Plc.
Obě firmy se ale nemohou spojit kvůli pravidlům hospodářské soutěže. Akcie Granady i Carltonu po zveřejnění zprávy vyskočily vzhůru. Spolupracovat budou v programové nabídce a v marketingu, aby zvýšily počet diváků i příjmy z reklamy. Podle analytiků by měly úspory nákladů ročně dosáhnout deset až 15 miliónů liber, tedy 15 až 23 miliónů dolarů.
Dnešnímu oznámení o spolupráci předcházely počátkem roku neúspěšné snahy Granady a Carltonu spojit se. Obě firmy popírají, že by v jednání o fúzi pokračovaly. Dnešní zpráva je však podle analytiků znamením, že spojení zůstává jako jedna z možností.
Podle zdrojů blízkých Granadě má firma jednat se zadluženou společností SMG o koupi licence na vysílání ITV ve Skotsku. Odhady mluví o ceně až 350 miliónů liber.
ITV minulý měsíc postihla nejnižší sledovanost v historii pod tlakem konkurečních společností BBC a BSkyB. Příjmy ITV z reklamy navíc klesly kvůli všeobecně špatné situaci v reklamním průmyslu. Akcie Granady dnes stouply o devět a Carltonu o čtyři procenta. SMG si polepšila o procento.
Mluvčí Carltonu agentuře Reuters o víkendu sdělil, že spojení firem by bylo za současných podmínek regulace odvětví obtížné. Nová skupina by v očích regulátorů měla příliš velkou moc na ceny, jež by jí inzerenti platili za reklamu, napsala agentura.

-čtk-

×

Zábavní průmysl vyzývá mladé Němce, aby šli volit

Starší článek

Díky volbám vzrostly v pololetí Moraviapressu tržby o 10 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více