Třetí mobilní operátor v SR – Profinet.sk nezaplatil za licenci

16. 8. 2002 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Třetí mobilní operátor na Slovensku, společnost Profinet.sk, nezaplatil ve stanoveném termínu první splátku za kombinovanou licenci na zřízení a provozování sítě GSM a UMTS. Firma tak porušila podmínky licence a může o ní přijít, sdělil ČTK mluvčí slovenského Telekomunikačního úřadu (TÚ SR) Roman Vavro.
„Nezaplacení kterékoliv splátky bude úřad považovat za porušení podmínek licence hrubým způsobem, které pokud nebude napraveno navzdory písemnému upozornění do deseti dnů ode dne doručení, bude mít za následek okamžité odnětí licence. Telekomunikační úřad doručí písemné upozornění nejpozději do deseti dnů ode dne omeškání,“ uvedl Vavro.
Profinet.sk měl do středy uhradit první splátku za licenci, 500 miliónů slovenských korun. Druhou splátku, ve výši jedné miliardy korun musí zaplatit do 2. prosince.
„Jednání s našim investorem stále pokračují, peníze jsou však na cestě. Budeme se snažit zaplatit první splátku v náhradním termínu. Nechceme přijít o licenci,“ cituje dnes slovenský list Pravda manažera Profinetu Petra Ostromeckého.
Licenci UMTS kromě společnosti Profinet.sk získaly také dva slovenští mobilní operátoři: Orange a EuroTel. Obě společnosti již zaplatily první splátky za licence.
Začátek provozu sítě UMTS na Slovensku se předpokládá ve  druhé polovině roku 2004. UMTS je systém nové generace, který na  rozdíl od současného standardu GSM umožňuje vysokorychlostní přenosy dat a obrazu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.