Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Telecom zahájil další jednání o změnách v přístupu k internetu

Redakce MAM8. 8. 2002

Český Telecom otevřel druhé kolo jednání o změnách v přístupu k internetu s předními poskytovateli služeb internetu. Telecom v tomto kole předkládá konkrétní návrhy s technickými i obchodními podmínkami pro novou službu Internet Plus, kterou zavede od října. Firma jedná se společnostmi Czech OnLine, Tiscali a Contactel.
Podle Telecomu se na změny vyvolané cenovým rozhodnutím Českého telekomunikačního úřadu z letošního května musí připravit i všichni poskytovatelé služeb internetu, kteří budou mít zájem tuto možnost přístupu k internetu podporovat a nabízet. Změna současného stavu podle Telecomu vyžaduje rychlé jednání, říjnový termín ale je možné stihnout.
Telecom začne od října o víkendech a svátcích nabízet telefonické připojení k internetu za paušální poplatek 399 Kč měsíčně. Služba bude doprovázet nový systém tarifů Internet Plus, který firma zavede od stejného data. V rámci nových tarifů bude firma odděleně účtovat cenu za využití své sítě, ceny účtované jednotlivými poskytovateli internetu i ceny alternativních operátorů za využití jejich sítí.
Nová služba podle Telecomu vytváří prostor pro zachování či dokonce snížení současných cen za přístup k internetu prostřednictvím telefonní linky a zároveň zavádí nový transparentní způsob vyúčtování za připojení k internetu.
Konkurenční společnost KPNQwest/GTS považuje nový model placení internetu za pozitivní krok, který přispěje k větší transparentnosti jednotlivých plateb. Díky větší konkurenci mezi operátory i ISP to bude pro koncové zákazníky znamenat kvalitnější služby a snížení ceny, uvedla.
Naproti tomu firma Aliatel se proti novému modelu ohradila s tím, že jejím zavedením Telecom omezí konkurenci a zvýhodní dceřinou společnost IOL, což povede k naprostému ovládnutí trhu. Pro uživatele to bude znamenat pozvolné zdražování služeb a ztrátu možnosti výběru poskytovatele, dodal Aliatel.

-čtk-

×

Francouzská TF1 upevňuje pozici na trhu

Starší článek

Exposlanec Kučera kandiduje na šéfa úřadu vysílací rady

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se, jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více