T-Online, největší internetová služba v Evropě, poprvé zisková

23. 8. 2002 15:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Největší evropský poskytovatel internetových služeb, německá T-Online International AG, vykázal do června první čtvrtletní zisk (EBITDA) od svého uvedení na akciový trh. Vyplývá to z výsledkové zprávy, kterou T-Online zveřejní příští týden.
Hrubý provozní zisk T-Online bez započtení jednorázových příjmů dosáhl ve druhém čtvrtletí 1,5 miliónu eur. Se započtením jednorázových příjmů 27,3 miliónu eur z prodeje aktiv byl zisk 28,8 miliónu eur.
Loni skončil tentýž ukazatel hospodaření za stejné období se ztrátou 56,9 miliónu. Analytici dotázaní agenturou Reuters letos v průměru očekávali hrubou provozní ztrátu čtyři milióny eur.
Skupina, kterou kontroluje německý telekomunikační gigant Deutsche Telekom, připojuje k internetu 11,6 miliónu lidí. Tržby ve čtvrtletí T-Online vzrostly na 372,1 miliónu eur z 259,1 miliónu eur před rokem.
Kladné výsledky připisuje T-Online vyšším ziskovým maržím na domácím trhu a redukci ztrát zahraničních poboček. T-Online se tak letos stala třetím evropským poskytovatelem internetových služeb, který vykázal zisk. Před ní to dokázaly francouzská Wanadoo a italská Tiscali.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.