Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stavební veletrh For Arch bude ve znamení situace po záplavách

Redakce MAM30. 8. 2002

Aktuální otázky situace po záplavách budou na programu šestého Stavebního fóra měst a obcí v rámci mezinárodního stavebního veletrhu For Arch v Praze. Akce se na výstavišti v Praze – Letňanech uskuteční od 10. do 14. září a dosud se na ni přihlásilo 1055 vystavovatelů z třinácti zemí. Rozsah 25.300 čtverečních metrů je na úrovni minulých let, řekl ředitel veletržní správy Jan Novotný.
Nejvíce vystavovatelů na veletrhu For Arch bude z Prahy, dále následují firmy z jižní Moravy a jižních Čech. “Zhruba 25 podniků ohlásilo, že byly vytopeny a polovina z nich nyní využila nabídky k účasti za symbolickou cenu,” uvedl Novotný. Město Praha má svou expozici na 70 metrech čtverečních a celou ji přemění na centrum poradenské stavební pomoci po povodních.
Součástí doprovodného programu veletrhu bude 12. září setkání hejtmanů, kteří mají s největšími firmami oboru projednat investiční možnosti v krajích. Pod patronací Gosstroje Moskva se v Praze představí také ruské firmy a prezentaci německých podniků zajistí Německá hospodářská komora. Silné zastoupení na veletrhu bude mít letos vytápěcí technika a keramika.
Na slavnostním večeru 12. září v Jízdárně Pražského hradu získá pět staveb prestižní ocenění Stavba roku. Letos se soutěže zúčastnilo 55 objektů z celé republiky.
Vernisáž veletrhu, jehož první dva dny jsou určeny odborným návštěvníkům, se uskuteční 10. září v 15:00 hodin ve vstupní hale výstaviště. Řidiči budou mít k dispozici 4000 zpevněných míst k parkování. Při cestě osobním automobilem ze západu a jihu by však měli použít odstavná parkoviště, na něž navazuje městská hromadná doprava, upozornil Novotný.

-čtk-

×

Mluvčí společnosti ETA skončila, novou firma mít nebude

Starší článek

První skutečná konkurence Telecomu zahajuje provoz

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více