Severomoravská energetika zavádí CRM

27. 8. 2002 14:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Společnost Severomoravská energetika se v rámci příprav na pokračující deregulaci trhu s energiemi rozhodla implementovat systém péče o zákazníka (CRM).
Podle slov generálního ředitele SME, Tomáše Hünera „zavedení systému na podporu obchodních zástupců velkoodběratelů je pouze prvním krokem v dlouhodobé strategii rozvoje zákaznických a partnerských vztahů. Je to však nezbytný předpoklad pro realizaci naší obchodní strategie. Přínos systému by měli pocítit zákazníci v lepším a pružnějším poskytování našich služeb.“ Pro implementaci CRM si firma vybrala systém Siebel eEnergy společnosti Hewlett-Packard.
V dalších krocích bude Severočeská energetika postupně integrovat telefonní informační centrum, střediska služeb a zefektivní procesy komunikace s klienty. Rozvoj a podpora marketingových aktivit včetně nabídky nových produktů a služeb spolu s integrací dalších elektronických způsobů komunikace by měly celý projekt završit v roce 2004.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.