Společnost Severomoravská energetika se v rámci příprav na pokračující deregulaci trhu s energiemi rozhodla implementovat systém péče o zákazníka (CRM).
Podle slov generálního ředitele SME, Tomáše Hünera „zavedení systému na podporu obchodních zástupců velkoodběratelů je pouze prvním krokem v dlouhodobé strategii rozvoje zákaznických a partnerských vztahů. Je to však nezbytný předpoklad pro realizaci naší obchodní strategie. Přínos systému by měli pocítit zákazníci v lepším a pružnějším poskytování našich služeb.“ Pro implementaci CRM si firma vybrala systém Siebel eEnergy společnosti Hewlett-Packard.
V dalších krocích bude Severočeská energetika postupně integrovat telefonní informační centrum, střediska služeb a zefektivní procesy komunikace s klienty. Rozvoj a podpora marketingových aktivit včetně nabídky nových produktů a služeb spolu s integrací dalších elektronických způsobů komunikace by měly celý projekt završit v roce 2004.
-bob-