Reed chce koupit Springer od Bertelsmannu, ve hře je miliarda USD

5. 8. 2002 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britsko-nizozemské vydavatelství Reed Elsevier se poohlíží po vydavatelství vědecké literatury a tisku Springer z německé skupiny Bertelsmann. Napsal to britský list Times, aniž by citoval zdroje. Analytici odhadují cenu Springeru na zhruba 650 miliónů liber, tedy miliardu dolarů.
Bertelsmann, pátá největší mediální skupina ve světě, divizi vyčlenil k prodeji minulý měsíc, protože se chce zbavit aktiv mimo své klíčové obory podnikání. Odchod generálního ředitele Bertelsmannu Thomase Middelhoffa ale kolem zamýšleného prodeje Springeru rozvířil otazníky.
Bertelsmann nyní o Springeru jedná s několika soukromými skupinami. Divizi chce prodat, aby se mohl soustředit na hudební vydavatelství, televizní vysílání a další aktivity, píší Times. Firma se tak snaží snížit zadlužení.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.