Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pololetní zisk majitele vydavatelství Mona stoupl o 18 procent

Redakce MAM9. 8. 2002

Největší mediální skupina ve Skandinávii SanomaWSOY, která vlastní také české vydavatelství Mona, od poloviny letošního roku přejmenované na Sanoma Magazines Praha, zažila v prvním pololetí letošního roku růst zisku díky prodeji některých neklíčových aktiv a silnému výkonu divize časopisů. Zisk bez započtení mimořádných položek se ve srovnání se stejným loňským obdobím zvýšil o 18 procent na 53,9 miliónu eur, vyplývá z prohlášení firmy.
K růstu zisku došlo i přes pokles příjmů z reklamy díky nedávné akvizici divize časopisů nizozemské VNU, kterou získala SanomaWSOY i českou Monu, a prodeji nemovitostí. Tržby vydavatele největších finských novin Helsingin Sanomat za podpory nizozemské divize časopisů stouply o 57 procent na 1,14 miliardy eur.
Za celý letošní rok firma počítá s růstem tržeb na 2,4 miliardy eur. U divize novin sice firma počítá s poklesem tržeb, ten by však měl vyrovnat růst příjmů divize časopisů, napsala agentura Reuters.
V České republice získala finská skupina akvizicí nizozemské VNU stoprocentní podíl ve vydavatelství Mona Praha, kterou přejmenovala na Sanoma Magazines Praha. Ta se specializuje na společenské časopisy a vydává například Květy, Vlastu, Story, Praktickou ženu, Překvapení, Ring, Puls a Beau Monde. Vydává také publikace zaměřené na odborné a podnikatelské informace a časopisy o bydlení. Od září má začít vydávat českou verzi měsíčníku National Geographic.

-čtk-

×

Zisk společnosti ProSieben ve čtvrtletí prudce klesl

Starší článek

Sdružení obrany spotřebitelů zavedlo poradní telefonní linku

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: MAM

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více