Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pochůzkové reklamě se v Praze dosud daří před Obecním domem

Redakce MAM5. 8. 2002

Úředníci živnostenského odboru, kteří dohlížejí na dodržování zákazu pouliční reklamy, chtějí v budoucnu věnovat více pozornosti náměstí Republiky v Praze 1. Před Obecním domem totiž někteří lidé stále nabízejí kolemjdoucím pozvánky na koncerty. Kontroloři zde v uplynulých dnech zaznamenali tři případy překročení zákona. Zahájili již správní řízení, informují magistrátní internetové noviny.
Úředníci provedli v červenci celkem 84 kontrol. Zatímco v prvním týdnu zjistili osm přestupků, v dalších dnech se jejich počet již snižoval.
Takzvanou pochůzkovou pouliční reklamu zakazuje novela tržního řádu. Kromě ní nedovoluje ani pouliční prodej zboží. Při něm kontroloři v uplynulých dvou týdnech přistihli 27 lidí. Ve 14 případech již zahájili správní řízení. Lidé prodávají nepovoleným způsobem zboží nejčastěji v nádražních halách a podchodech metra.
Podnikatelům, kteří novelu vyhlášky poruší, hrozí pokuta až 200.000 korun. Podle normy je zakázán i takový typ reklamy, kdy lidé poutače drží. Velké množství jich dříve bylo zejména před Staroměstskou radnicí. Pokutu mohou dostat i ti, kdo vkládají letáky či navštívenky za stěrače zaparkovaných automobilů. Radní zákazy zdůvodnili stížnostmi Pražanů i turistů.

-čtk-

×

Slovensko má ze zemí visegrádské čtyřky nejdražší internet

Starší článek

V USA se 11. září nebudou vysílat reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více