Novým mluvčím České televize bude Richard Klatovský

2. 8. 2002 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize ukončila výběrové řízení na pozici vedoucího PR a Promotion. Na základě doporučení výběrové komise bude do této funkce jmenován Richard Klatovský. Ve funkci tak vystřídá dosavadního mluvčího Davida Jiruška.
Datum nástupu Richarda Klatovského zatím není přesně stanoveno. Sám Klatovský M&M řekl, že nové funkce by se měl ujmout v průběhu léta. Richard Klatovský dosud působil jako manažer novinářského serveru Prnet.cz.
Novinářské služby portálu bude mít nyní na starosti jeho dosavadní manažerka Líba Vostrá. Ta rovněž do léta po Richardu Klatovském přebere všechny zbývající aktivity PRnetu.

-mav, rač-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.