Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nové podmínky pro e-tržiště plní B2B Centrum a Telecom

Redakce MAM1. 8. 2002

Nové podmínky pro provozování elektronických tržišť, které vydal Úřad pro veřejné informační systémy, zatím plní jen společnosti B2B Centrum a Český Telecom, sdělila mluvčí úřadu Barbara Milbauerová. Od září přitom bude moci veřejná správa nakupovat informační technologie do dvou miliónů korun pouze přes tato virtuální tržiště.
Úřad nedávno vydal metodický pokyn, který stanoví základní principy provozu elektronického tržiště pro subjekty veřejné správy pro objednávky a nákupy informačních a komunikačních technologií do výše dvou miliónů korun. Definuje tak, kdo může být provozovatelem tržiště a jeho uživatelem a upravuje základní postupy při jeho využívání.
Cílem nových podmínek je zvýšit transparentnost udělování veřejných zakázek. Přínosem tržišť pro firmy bude zejména urychlené uzavření obchodu, úspora obstarávacích nákladů, možné okamžité porovnání s nabídkou konkurence a rychlá reakce.
Společnost B2B Centrum založil v únoru 2000 Dalibor Wijas. Firma se zaměřuje na služby elektronického obchodování pro střední firmy. Telecom zahájil provoz elektronického tržiště CenTrade na jaře loňského roku. Partnery firmy na projektu jsou Citibank, PricewaterhouseCoopers a SAP.

-čtk-

×

Veletrhy Styl a Kabo nepostihuje tristní situace českého textilu

Starší článek

„OTG – ČR“ – Výzkum cílových skupin venkovní reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více