Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nabídku na majetek KirchMedia předložilo sedm skupin

Redakce MAM2. 8. 2002

Zájem o koupi majetku zbankrotované německé mediální společnosti KirchMedia vyjádřilo oficiálně sedm skupin. Nabídky na koupi přední německé soukromé televize ProSiebenSat 1 a práv k filmům a sportovním přenosům dosáhly až 2,6 miliardy eur, uvedla hlavní část bývalého mediálního impéria Lea Kircha.
Rozhodnutí o vítězi soutěže, z níž mají vzejít peníze pro uspokojení věřitelů skupiny, se očekává do konce srpna nebo do začátku září, uvedla KirchMedia. Věřitelské banky mají na zkrachovanou firmu nároky v celkově sumě 8,5 miliardy eur.
Informované zdroje agentuře Reuters řekly, že do užšího výběru se dostane méně než polovina z přihlášené sedmičky. Aukce majetku KirchMedia, která se odehraje v jednom bloku, rozhodne o podobě největšího evropského mediálního trhu.
KirchMedia se přihlásila do konkursního řízení v dubnu. Rozhodnutí věřitelských bank uskutečnit prodej majetku vcelku snížilo počet zájemců z původních osmdesáti.
Zdroje předpokládají, že mezi zájemci je americká mediální skupina Viacom a investor v sektoru dětské zábavy Haim Saban. Určitě by se aukce účastnit mělo i konsorcium německé Commerzbank, studia Columbia TriStar japonského koncernu Sony a francouzské televize TF 1 a skupina zahrnující vydavatelství Spiegel Verlag, Axel Springer a banku HVB.
Není jasné, jak vážný byl nakonec zájem dvou menšinových vlastníků KirchMedia – australské News Corp magnáta Ruperta Murdocha a italské Mediaset premiéra Silvia Berlusconiho. Mluví se rovněž o televizi NBC z koncernu General Electric.

-čtk-

×

Novým mluvčím České televize bude Richard Klatovský

Starší článek

Hudební program na Evropě 2 je možné zjistit pomocí sítě T-Mobile

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více