Na britském trhu se objeví nový časopis pro gaye

9. 8. 2002 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Na britském časopiseckém trhu se na podzim objeví nový life-stylový časopis pro gaye ReFresh. Podle vydavatelské společnosti C&B Communications se zaměří na homosexuální muže ve věkové skupině 25 až 35 let, kteří vlastní dům a auto a mají průměrný příjem kolem 40 tisíc liber ročně.
Nový časopis však bude muset čelit konkurenci titulu Attitude Richarda Desmonda, který se již na britském trhu etabloval. Attitude se však zaměřuje především na dění v Londýně, zatímco nový ReFresh se chce soustředit také na regionální komunity.

-tot-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.