Metro i přes zničené stanice zvýšilo náklad a rozšířilo distribuční místa

28. 8. 2002 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

I přes extrémně poničené stanice pražské podzemní dráhy mají čtenáři stále možnost zdarma získat deník Metro. Ten je právě distribuován zejména v těchto místech. Jak na dotaz Marketing & Media uvedl šéfredaktor deníku Václav Bendl, Metro rozšířilo svá distribuční místa a údajně navýšilo tištěný náklad ve srovnání s obdobím před záplavami.
Metro je tedy v současnosti distribuováno ve všech otevřených stanicích podzemní dráhy. Posílena byla místa klíčových stanic, která v současnosti představují koncové stanice a tvoří přestupní místa pro povrchovou dopravu – takovou stanicí je například stanice Pražského povstání. Ve stanicích, které byly záplavami nejvíce postiženy (především na trase „B“), byla distribuce deníku přesunuta na tramvajové a autobusové zastávky.
Nově bude Metro také distribuováno na všechny radnice v Praze s výjimkou Karlína. Deník je navíc také možno získat v síti rychlých občerstvení, u čerpacích stanic nebo velkých řetězcích potravinářských prodejen. Kameloti deník rozdávají i v okolí velkých pražských nádraží.
Deník Metro v kritickém srpnovém týdnu ničivých povodní po tři dny nevyšel (14.8.-16.8.), a to z důvodu výpadku elektrického proudu. Redakce deníku totiž sídli v ulici Na Florenci. Po celý uplynulý týden však již deník normálně vycházel. Provoz je opět zajišťován z redakční budovy Na Florenci.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.