Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Metro i přes zničené stanice zvýšilo náklad a rozšířilo distribuční místa

Redakce MAM28. 8. 2002

I přes extrémně poničené stanice pražské podzemní dráhy mají čtenáři stále možnost zdarma získat deník Metro. Ten je právě distribuován zejména v těchto místech. Jak na dotaz Marketing & Media uvedl šéfredaktor deníku Václav Bendl, Metro rozšířilo svá distribuční místa a údajně navýšilo tištěný náklad ve srovnání s obdobím před záplavami.
Metro je tedy v současnosti distribuováno ve všech otevřených stanicích podzemní dráhy. Posílena byla místa klíčových stanic, která v současnosti představují koncové stanice a tvoří přestupní místa pro povrchovou dopravu – takovou stanicí je například stanice Pražského povstání. Ve stanicích, které byly záplavami nejvíce postiženy (především na trase “B”), byla distribuce deníku přesunuta na tramvajové a autobusové zastávky.
Nově bude Metro také distribuováno na všechny radnice v Praze s výjimkou Karlína. Deník je navíc také možno získat v síti rychlých občerstvení, u čerpacích stanic nebo velkých řetězcích potravinářských prodejen. Kameloti deník rozdávají i v okolí velkých pražských nádraží.
Deník Metro v kritickém srpnovém týdnu ničivých povodní po tři dny nevyšel (14.8.-16.8.), a to z důvodu výpadku elektrického proudu. Redakce deníku totiž sídli v ulici Na Florenci. Po celý uplynulý týden však již deník normálně vycházel. Provoz je opět zajišťován z redakční budovy Na Florenci.

-mav-

×

Vydavatelství Vogel Publishing obnovilo běžný provoz

Starší článek

Springer v pololetí s větším ziskem i přes krizi v reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více