Mediální agenturou T-Mobilu bude od začátku roku pouze UM Prague

29. 8. 2002 15:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V rámci mezinárodní koordinace značky T-Mobile bude od začátku roku 2003 plánovat a nakupovat média pro reklamní kampaně T-Mobile pouze agentura UM Prague, patřící do skupiny Universal MCann. Ta bude poskytovat stejné služby i ostatním členům skupiny T-Mobile v Německu, Rakousku, Velké Británii a USA.
Do konce letošního roku pokračuje v oblasti lokálně připravovaných kampaní spolupráce s agenturou OMD Czech. „Vzhledem k dosavadním dobrým zkušenostem bude T-Mobile s OMD Czech i nadále spolupracovat, a to například při přípravě sponzorských aktivit,“ upřesnil mluvčí Jiří Hájek.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.