Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

KirchMedia vybrala do užšího výběru dva zájemce o koupi

Redakce MAM8. 8. 2002

Německá společnost KirchMedia si do užšího výběru uchazečů o nákup svých aktiv vybrala dva zájemce. Ve středu to agentuře Reuters v USA oznámily zdroje seznámené se situací, zatím ale není jasné, zda bude do užšího výběru prosazen také některý třetí zájemce.
Jedním z uchazečů, o němž zástupci firmy KirchMedia oznámili, že s ním počítají v užším výběru, je miliardář Haim Saban spolu s francouzskou mediální skupinou TF1. Druhým uchazečem je skupina německé Commerzbank a společnosti Columbia TriStar, která patří k japonské firmě Sony.
KirchMedia vyhlásila bankrot v dubnu. O ziskové části firmy již projevilo zájem přes 80 mediálních společností z Německa i ze světa, jsou však mezi nimi také finanční instituce. Investory by měla vybrat americká investiční společnost UBS Warburg zřejmě do konce září.
Případným třetím uchazečem, kterého by společnost KirchMedia mohla vybrat do užšího seznamu, je konsorcium tvořené druhou největší německou bankou HVB Group a vydavatelskými domy Axel Springer Verlag, Heinrich Bauer Verlag a Spiegel Verlag.

-čtk-

×

Britské deníky se předhánějí v odměně za nalezení pohřešovaných

Starší článek

Vláda prodá Telecom konsorciu kolem Deutsche Bank za 1,82 mld.eur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více