KappAhl představil novou image

23. 8. 2002 15:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na tiskové konferenci k představení dětské módy pro letošní podzim informovala švédská oděvní společnost KappAhl o nové image značky. Inovované logo společnosti ztratilo modré pozadí. Jak uvedl Magnus Asperot, obchodní manažer KappAhl CR, nový vzhled je neutrálnější, modrá barva byla spíše mužskou barvou, což nevyjadřovalo univerzálnost značky. Zůstal černý nápis na bílém pozadí. Změny jsou mezinárodní a vyšly z centrály ve Švédsku. Projdou jimi i obchody, nákupní tašky a prodejní stojany, POS materiály. Společnost si zakládá na šetrném chování k přírodě, takže rebranding nebude znamenat žádné plýtvání. Propagační materiály a dokumenty se starým logem budou dovyužity.
Až doposud společnost ke komunikaci využívala především reklamní rámečky v metru. V současné době hledá kvůli uzavření části metra jiná média ke komunikaci akčních nabídek.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.