Na tiskové konferenci k představení dětské módy pro letošní podzim informovala švédská oděvní společnost KappAhl o nové image značky. Inovované logo společnosti ztratilo modré pozadí. Jak uvedl Magnus Asperot, obchodní manažer KappAhl CR, nový vzhled je neutrálnější, modrá barva byla spíše mužskou barvou, což nevyjadřovalo univerzálnost značky. Zůstal černý nápis na bílém pozadí. Změny jsou mezinárodní a vyšly z centrály ve Švédsku. Projdou jimi i obchody, nákupní tašky a prodejní stojany, POS materiály. Společnost si zakládá na šetrném chování k přírodě, takže rebranding nebude znamenat žádné plýtvání. Propagační materiály a dokumenty se starým logem budou dovyužity.
Až doposud společnost ke komunikaci využívala především reklamní rámečky v metru. V současné době hledá kvůli uzavření části metra jiná média ke komunikaci akčních nabídek.
-gs-