Jediná novinářka Superu prošla do Playboye

26. 8. 2002 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Už na začátku září se objeví na stáncích vydání měsíčníku Playboy s omi stránkami fotografií redaktorky zaniklého deníku Super. Na červencovou výzvu adresovanou zaměstnankyním krachujícího deníku reagovalo podle vydavatele (Axel Springer Praha) deset žen, ale přísným hodnocením uměleckého fotografa Adolfa Ziky prošla jediná – Veronika Pohanková, pětadvacetiletá regionální redaktorka z Českých Budějovic. Česká redakce Playboye je celosvětově první, která následovala srpnové americké vydání věnované ženám ze zkrachovalé firmy Enron.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.