Heineken začne své ležákové pivo v Británii prodávat sám

16. 8. 2002 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Nizozemský pivovar Heineken bude od příštího roku distribuovat i prodávat svůj ležák Premium na britských ostrovech sám. Doposud měl s britskou firmou Whitbread uzavřenou licenční smlouvu, její platnost ale na začátku příštího roku skončí a Heineken už ji neprodlouží.
Společnost začne z britského trhu postupně stahovat z prodeje pivo Heineken Cold Filtered s obsahem alkoholu 3,4 procenta, a pivo Heineken Export. Místo toho začne prodávat Heineken Premium, klasický ležák s pětiprocentním obsahem alkoholu, který je možné koupit ve více než 170 zemích světa.
Heineken uvedl, že v současné době v Británii buduje základnu k tomu, aby se mohl osamostatnit. Oznámený krok ale není v ničem překvapivý, protože Heineken mnohokrát opakoval, že přítomnost na britských ostrovech přehodnotí a pravděpodobně sáhne i k některým změnám.
Pivovar je ke změnám veden vnějšími okolnostmi, protože se mu loni v prosinci nepodařilo převzít britský pivovar Carling. Ten byl ve vlastnictví belgické společnosti Interbrew, ta ale Carling nakonec prodala americké společnosti Adolph Coors, píše agentura Reuters.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.