Galaxie Sport by mohla být letos v sítích UPC i Intercable

27. 8. 2002 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Program sportovní televize Galaxie Sport by mohl být od podzimu v sítích největší kabelové sítě UPC. Sdělil to jednatel Galaxie Sport Jiří Hojgr s tím, že jde pouze o jeho osobní odhad. Mluvčí UPC František Malina zatím pouze potvrdil, že vedení UPC obnovilo s Galaxií Sport jednání. Podle ředitele druhé největší kabelové sítě Intercable Luboše Řežábka by Galaxie Sport mohla být letos v nabídce Intercable, pokud bude vyjednávání obchodních podmínek pokračovat dobře.
Podle Maliny se již UPC s Galaxií Sport až na jednu výjimku dohodla na dřívějších sporných bodech. Jednání budou pokračovat tento týden. Na UPC by Galaxii Sport získalo asi 100 tisíc předplatitelů nabídky Klasik a dalších 40 tisíc lidí, kteří mají satelitní vysílaní kabelové televize UPC Direct.
Galaxii Sport zatím nezařadila ani druhá největší kabelová televize Intercable. Jednání však podle ředitele Intercable Luboše Řežábka pokročila od základních problémů vyjasnění akcionářů a financování Galaxie Sport k vyjednávání obchodních podmínek. Pokud Intercable Galaxii Sport zařadí do základní placené nabídky, získalo by kanál asi 150 tisíc domácností.
Galaxii Sport v současnosti naladí zhruba 70 tisíc domácností v sítích TES Media, Elsat České Budějovice, KT Třinec, KT Přerov a dalších. Na Slovensku Hojgr jedná se oběma asociacemi provozovatelů kabelových sítí. Do konce roku očekává, že bude Galaxii Sport v České republice a na Slovensku přijímat 400 až 450 tisíc domácností.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání přidělila satelitní licenci Galaxii Sport 19. března. Den před tím oznámil původní vlastník televize Martin Kindernay, že opouští televizní podnikání a Galaxii Sport prodal jednateli firmy Jiřímu Hojgrovi.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.