Francouzská TF1 upevňuje pozici na trhu

8. 8. 2002 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzský mediální gigant TF1 odkoupil podíl v satelitní placené televizi TPS ve výši 25% za 160 milionů eur. TF1 tak obchodem se společností M6 navýšila celkový podíl v televizi TPS na 66%. Připravila si tak půdu pro očekávanou fůzi společnosti TPS s další televizní platformou Canal Satelite. Termín fůze je zatím předmětem spekulací, podle mediálních odborníků by však měla vést ke konsolidaci francouzského trhu placených televizí jako se nedávno stalo ve Španělsku, Polsku či Itálii.
Společnost TPS měla celkem komplikovanou vlastnickou strukturu, když jejími vlastníky byli donedávna France Telecom, France Television, Suez, M6 a TF1. Nyní má jen dva vlastníky a do roku 2004 by se měla stát opět ziskovou.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.