Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Deníky zvýší náklad, kvůli povodním čekají potíže s distribucí

Redakce MAM14. 8. 2002

Celostátní deníky většinou zvýší náklad středečních vydání v souvislosti s povodněmi, a to i přes problémy s distribucí, které vydavatelé očekávají v zaplavených oblastech. Poptávka po informacích je totiž vysoká, shodli se ředitelé distribuce vydavatelství některých celostátních deníků.
Například MF Dnes předpokládá, že dnešní náklad bude posílen zhruba o 50 tisíc kusů, když průměrný náklad se pohybuje kolem 300 tisíc výtisků. Vedení deníku zatím nerozhodlo o tisku mimořádného vydání. Podle ředitele distribuce Václava Tocháčka je přitom zřejmé, že se noviny do zatopených oblastí ve středu nedostanou. Monitoring ztrát v prodeji deníku kvůli záplavám podle něho zatím není možné provést. Na zbytku trhu, tedy v oblastech, které nejsou postiženy, je však podle něho výrazně zvýšená poptávka po tisku. Redakce MF Dnes, která sídlí v Praze 1 Na Příkopě, pracuje na záložní agregát. Zatím je provoz ošetřen tak, že není nutné redakci stěhovat do předem připravených pozic, řekl Tocháček.
Naopak redakce Lidových novin, která sídlí v Karlíně, se musela přestěhovat do tiskárny Mafry v Malešicích. Ani Lidové noviny proto kvůli potížím při výrobě o mimořádném vydání neuvažují. V nezasažených oblastech však vydavatelství zvýší náklad do volného prodeje zhruba o deset procent. Podle Petra Typla z distribuce deníku lze logicky čekat potíže s prodejem. Už na dnešek byla řada prodejních míst v jižních Čechách uzavřena a do některých obcí nebylo možné deník ani dopravit. Dnes v noci lze podle Typla čekat problémy s distribucí v jižních a západních Čechách a Praze.

-čtk-

×

Slovenský EuroTel zvýšil ve 2.čtvrtletí tržby o 25 procent

Starší článek

Zákazníci žádají také dietní Coca-Colu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více