Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtenost slovenských deníků neustále klesá, stále vede Nový Čas

Redakce MAM22. 8. 2002

Nejoblíbenějším slovenským deníkem zůstává i nadále Nový Čas, i když jeho čtenost klesla v porovnaní s jarními měsíci minulého roku o 2,8 procenta a poprvé po několika letech se tak dostal pod hranici 20% čtenosti. Z analýz průzkumu MML agentur AISA a Median za období od 7. ledna do 5. května 2002 vyplývá, že v současnosti Nový čas pravidelně čte 19,9 procent populace SR starší 14 let.
Na druhém místě se 6,5% čteností skončil specializovaný deník Šport a třetí místo patří deníku Sme, který čte 4,9 % respondentů. Za nimi následuje Pravda se 4,3% sledovaností, dále maďarský denník Új Szó (3,5 %), odborářské noviny Práca (3,1 %) a Národná obroda (2,2 %). První desítku nejčtenějších deníků uzavírají Nový deň (1,9 %), Košický korzár (1,6 %) a Hospodárske noviny (1,2 %).
Podle výsledků obou výzkumů Nový Čas společně s Pravdou čelí nejnižšímu zájmu čtenářů od roku 1996. Nový Čas měl tehdy takměř 32% čtenost a Pravda více než 13%. Naopak pozitivní trend v porovnaní s předcházejícími průzkumy zaznamenaly především deníky Új Szó, Šport a Práca. Nový Čas si i přes pokles drží dominantní postavení u čtenářů všech věkových skupin, ve všech slovenských regionech a taktéž u obou pohlaví.
Celková čtenost slovenských deníků neustále klesá a v porovnaní s rokem 2000 se snížila o více než šest procent.

-man-

×

Lidé nakupují méně oblečení než před pěti lety

Starší článek

Zakázaná oceněná reklama na Lynx

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více