ČSOB vyhlásila tendr na časopisy
ČSOB vyhlásila výběrové řízení na dodavatele svých firemních periodik. “Tendr byl vyhlášen jednak proto, že vyprší platnost stávajících smluv s nynější agenturou AC&C, jednak abychom si zmapovali trh dodavatelů a ověřili si, že dostáváme adekvátní služby,” potvrdila M&M Marcela Bednarčíková, manažerka firemní komunikace ČSOB. Tendru, jehož výsledky by měly být zveřejněny na začátku září, se účastní kromě stávající agentury AC&C také GCI Praha, Previa ČR, Herald Communications, Atypo, Boomerang Publishing, A.R.Perg&men, Ark Thompson, Sdružení Makenews, Rmedia, Top Star a agentura T.T.V. “Tendr je dvoukolový, přičemž ke druhému kolu se přistoupí, pokud nebude z předložených prezentací prvního anonymního kola jasně znám vítěz,” řekla Marcela Bednarčíková.
Výběrové řízení zahrnuje všechna externí a interní tištěná periodika: Magazín pro klienty (náklad 30 tis.), Magazín pro zaměstnance (11 tis.), Kompas (8 tis.) a Noviny Poštovní spořitelny (300 tis.). Podle Marcely Bednarčíkové ČSOB rovněž připravuje novou koncepci, která by měla být použita již na začátku příštího roku.
rač
Podobné zprávy
