Celodenní zpravodajství ČT1 sledovalo v úterý 10,4 procenta lidí

15. 8. 2002 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nepřetržitý 24hodinový informační a zpravodajský servis na programu ČT1 sledovalo v úterý v průměru 10,4 procenta, tedy asi 880 tisíc lidí starších 15 let. To představovalo v průměru celodenní divácký podíl 48,74 procenta, sdělil mluvčí ČT David Jirušek. Podle něho měla sledovanost zpravodajství rostoucí tendenci. Údaje o sledovanosti zpravodajských pořadů TV Nova a TV Prima se ČTK nepodařilo získat.
První Mimořádné zprávy ČT vysílané v pondělí kolem desáté hodiny sledovalo 2,8 procenta dospělých, jejich další vydání před 14:00 vidělo už 6,8 procenta diváků od patnácti let výše. Hlavní zpravodajský pořad Události si pak nenechalo ujít 24,32 procenta, tedy více než dva milióny dospělých, což představovalo 51 z každé stovky diváků v danou dobu u televizorů.
Úterní Událost sledovalo 27,1 procenta, tedy téměř 2,3 miliónu diváků starších patnácti let, což znamenalo 56 z každé stovky dospělých u televizorů.
Další srovnatelné údaje ČTK nezískala. Podle zaměstnanců tiskového oddělení TV Nova řada pracovníků, mezi nimi i lidé z oddělení analýzy peoplemetrových dat, bydlí na druhém břehu Vltavy a nepodařilo se jim dnes dostat do zaměstnání. Televize Prima sídlí na Palmovce a běží na záložní zdroj energie a nemá tudíž peoplemetrová data k dispozici. Asociace televizních organizací, která je zadavatelem peoplemetrového projektu, byla evakuována.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.