Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Celodenní zpravodajství ČT1 sledovalo v úterý 10,4 procenta lidí

Redakce MAM15. 8. 2002

Nepřetržitý 24hodinový informační a zpravodajský servis na programu ČT1 sledovalo v úterý v průměru 10,4 procenta, tedy asi 880 tisíc lidí starších 15 let. To představovalo v průměru celodenní divácký podíl 48,74 procenta, sdělil mluvčí ČT David Jirušek. Podle něho měla sledovanost zpravodajství rostoucí tendenci. Údaje o sledovanosti zpravodajských pořadů TV Nova a TV Prima se ČTK nepodařilo získat.
První Mimořádné zprávy ČT vysílané v pondělí kolem desáté hodiny sledovalo 2,8 procenta dospělých, jejich další vydání před 14:00 vidělo už 6,8 procenta diváků od patnácti let výše. Hlavní zpravodajský pořad Události si pak nenechalo ujít 24,32 procenta, tedy více než dva milióny dospělých, což představovalo 51 z každé stovky diváků v danou dobu u televizorů.
Úterní Událost sledovalo 27,1 procenta, tedy téměř 2,3 miliónu diváků starších patnácti let, což znamenalo 56 z každé stovky dospělých u televizorů.
Další srovnatelné údaje ČTK nezískala. Podle zaměstnanců tiskového oddělení TV Nova řada pracovníků, mezi nimi i lidé z oddělení analýzy peoplemetrových dat, bydlí na druhém břehu Vltavy a nepodařilo se jim dnes dostat do zaměstnání. Televize Prima sídlí na Palmovce a běží na záložní zdroj energie a nemá tudíž peoplemetrová data k dispozici. Asociace televizních organizací, která je zadavatelem peoplemetrového projektu, byla evakuována.

-čtk-

×

Záplavy ve střední Evropě na titulech francouzských deníků

Starší článek

UPC hrozí bankrotem, pokud nebude dohoda o výměně dluhu za akcie

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více