Bernard si stěžuje Radě pro reklamu na Eurotel kvůli napodobování

1. 8. 2002 14:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Podnět na přezkoumání reklamy společnosti Eurotel „GO svou cestou“ předá Radě pro reklamu Rodinný pivovar Bernard. Požaduje přitom zastavení této reklamní kampaně Eurotelu, kterou považuje za napodobující a poškozující, uvedl generální ředitel pivovaru Stanislav Bernard. Pivovar loni v říjnu zahájil reklamní kampaň „Bernard – vlastní cestou“. Eurotel však podle mluvčího Jana Kučmáše používá svůj slogan nejméně od roku 2000.
„Podle českého práva nelze mít ochrannou známku na všeobecné konstatování, jako svou či vlastní cestou,“ uvedl dále Kučmáš s tím, že oba slogany jsou navíc odlišné.
„Tím, že společnost Eurotel napodobila princip reklamní kampaně Bernard – vlastní cestou, vzniká při nepoměru finančních prostředků obou firem investovaných do reklamy reálné riziko, že spotřebitelé budou uvedeni v omyl a díky masivnosti reklamy používané společností Eurotel mohou nabýt dojmu, že naopak naše firma napodobuje myšlenky reklamní kampaně GO svou cestou,“ míní naproti tomu Bernard.
Rada by proto podle návrhu pivovaru měla podniknout veškeré kroky k tomu, aby Eurotel zastavil další používání své kampaně.
Pivovar Bernard investoval do reklamy od loňského podzimu více než 14,5 miliónu korun.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.