Beckham namlouvá hlasové schránky

23. 8. 2002 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

David Backham propůjčil svůj hlas oficiální hlasové schránce společnosti Vodafone. Stalo se tak vůbec poprvé, co se některá celebrita podílela na podobné formě propagace. Zákazníci mobilního operátora, kteří budou mít zájmem, tak mohou mít větu „Dovolali jste se do schránky X…“ namluvenou populárním fotbalistou. Reklamní projekt je součástí několikamilionového kontraktu. Patří do něj také screen saver, hry a kvizy připravené speciálně pro mobilní telefony a jiné formy reklamy. Podle Vodafonu je Beckham ideální osobou, která může služby propagovat na celém světě. Vodafone již třetím rokem sponzoruje Manchester United.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.