Atlas.cz začíná radikálně šetřit

26. 8. 2002 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po zastavení financování deníku Super omezuje rakouská investiční skupina II. Epic Holding svou další mediální investici v tuzemsku – v Atlas.cz. Český portál, patřící do trojice lídrů domácího trhu, totiž v uplynulém týdnu oznámil dramatické „ořezání“ nákladů ve své slovenské a ukrajinské pobočce, které provozovaly místní mutace portálu Atlasu. To, že Atlas.cz začíná šetřit, potvrdil i ředitel společnosti Pavel Sodomka. Úspory se projevily tak, že pobočka na Ukrajině skončila svou činnost a Atlas.au je provozován z České republiky. Na Slovensku zůstává podle posledních zpráv jen tým obchodníků.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.