Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Akcionáři Seznamu převedli loňskou ztrátu na účet z minulých let

Redakce MAM6. 8. 2002

Valná hromada internetové společnosti Seznam dnes rozhodla, že loňskou účetní ztrátu převede na účet neuhrazené ztráty z minulých let. Akcionáři dále schválili výroční zprávu i zprávy statutárních orgánů, sdělil předseda představenstva Ivo Lukačovič. Výši loňské účetní ztráty neuvedl.
Seznam, který provozuje největší tuzemský portál stejného jména, loni vykázal provozní zisk okolo čtyř miliónů korun. Do účetní ztráty se firma podle Lukačoviče dostala kvůli odpisům a vytvoření rezervního fondu. Na konci letošního roku předpokládá firma podle něho zvýšení loňských tržeb 60 miliónů Kč na dvojnásobek a provozní i účetní zisk.
Seznam.cz hospodařil se ziskem od svého vzniku v roce 1996 až do roku 1999. Za rok 1999 vykázal zisk 2,2 miliónu korun, o rok později se však hospodaření dostalo do ztráty osmi miliónů korun. Loni v dubnu se zakladatel firmy Lukačovič vzdal platu a manažerských výhod až do doby, než se firma dostane do zisku.
“Do černých čísel jsme se dostali díky pochopení, že žádná nová ekonomika neexistuje. Internetová firma se musí řídit stejnými jednoduchými pravidly jako jakákoli jiná firma: na jedné straně jsou příjmy a na druhé straně jsou náklady. Příjmy musejí být vyšší než náklady,” míní Lukačovič.
Na portál Seznam se v červnu denně připojovalo v průměru téměř 278 tisíc různých návštěvníků, kteří si prohlédli 4,289 miliónu stran.

-čtk-

×

RRTV definitivně schválila převod FTV Premiéry na GES Holding

Starší článek

Reemtsma: Tabákové firmy v ČR dají za reklamu asi 1,5 mld.Kč ročně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více