Ahold převezme od svého partnera v Polsku pět hypermarketů

27. 8. 2002 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nizozemský maloobchodní gigant Ahold udělal další krok v expanzi na největším středoevropském trhu. Společnost oznámila, že převezme od svého portugalského partnera ve společném polském podniku pět již fungujících hypermarketů na okrajích velkých polských měst.
Ahold zaplatí za plné převzetí hypermarketů, jejichž tržby dosahují ročně 75 miliónů eur, celkem 20 miliónů eur. Pětice získaných prodejen u měst jako Poznaň, Lodž nebo Bydhošť byla postavena v letech 1996 až 2000 a největší z nich má prodejní plochu 7800 čtverečních metrů.
Ahold vstoupil na polský maloobchodní trh v roce 1995 a postupně si tam vybudoval kritické množství aktivit. Ahold Polska zaznamenal loni růst tržeb o 41 procent na 53 miliónů eur a nyní má zhruba 180 prodejen včetně 150 supermarketů Albert. Po začlenění pěti hypermarketů Jumbo bude v Polsku provozovat 26 hypermarketů pod značkou Hypernova.
Pod značkami Albert a Hypernova vystupuje Ahold i v Česku, kde je s loňskými tržbami 29,6 miliardy korun největší maloobchodní sítí. Koniklijke Ahold N.V., což je celý název společnosti, známé také pod anglickým jménem Royal Ahold, provozuje celkem 9000 prodejen v 28 zemích světa a loni měl tržby 67 miliard eur.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení