Young & Rubicam Praha bodovala na reklamním festivalu Golden Hammer

10. 7. 2002 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejlepší agenturou roku se na mezinárodním balstkém reklamním festivalu Golden Hammer, který se uskutečnil v Rize od 27. do 28. června, stala maďarská Leo Burnett Budapešť. Získala nejvíce ocenění a odnesla si tak cenu Creativity Case. Ve filmové kategorii, kde bylo přihlášeno celkem 168 prací, převzala nejvyšší ocenění Grand Prix česká agentura Young & Rubicam Praha za televizní spot Antirezin. Ten byl navíc oceněn zlatem v jedné z podkategorií. Young & Rubicam ještě obdržela stříbrné ocenění za tiskové inzeráty pro klienta ČEZ. Celkem bylo přihlášeno 582 prací z 13 zemí – Litva, Lotyšsko, Estonsko, Rusko, Bělorusko, Ukrajina, Rumunsko, Finsko, Maďarsko a poprvé také Španělsko, Itálie, Česká republika a Polsko.
Golden Hammer, který organizuje litevská reklamní asociace, je největší reklamní soutěží na Baltu. Cílem je ocenit to nejlepší, co se na trhu urodilo a zároveň vytvořit prostor pro mezinárodní srovnávání reklamy. Pravidelně se festivalu účastní vedle balstkých států také země bývalé východní Evropy a Skandinávie. Poprvé se soutěž uskutečnila v roce 1994. Poslední tři roky se snaží být spíše mezinárodním než regionálním festivalem. Porota, v jejímž čele stála Milka Poglianiová, kreativní ředitelka McCann-Erickson Itálie, hodnotila a rozhodovala v kategoriích TV/film, tisk, venkovní reklama, internet, netradiční reklama a reklamní kampaně. Nejlepší kampaň z každé kategorie získala cenu Grand Prix, dále byly udělovány ceny Golden a Silver Hammer.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.