Yahoo vykázala ve 2. čtvrtletí zisk po šesti čtvrtletích ztrát

12. 7. 2002 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká internetová a mediální firma Yahoo! Inc. prolomila rok a půl trvající řadu ztrát a druhé čtvrtletí zakončila se ziskem a výrazně vyššími tržbami. Firma to uvedla s tím, že nechala propad internetových firem za sebou a nyní podepisuje nové reklamní kontrakty a přibývají jí platící odběratelé.
Yahoo před tím vykázala šest za sebou jdoucích čtvrtletí čistých ztrát. Ve druhém čtvrtletí ale vytvořila čistý zisk 21,4 miliónu dolarů, tedy tři centy na akcii. Ve druhém čtvrtletí minulého roku skončilo účetnictví Yahoo se ztrátou 48,5 miliónu dolarů, tedy devíti centů na akcii. Analytici očekávali, že se Yahoo nyní podaří vydělat dva centy na akcii.
Tržby Yahoo zvýšila o 24 procent na 225,8 miliónu dolarů. Ve stejném čtvrtletí rok předtím dosáhly 182,2 miliónu. Odrazila se v nich snaha zvrátit vliv negativní situace v sektoru novými aktivitami a novými kontrakty s reklamními inzerenty.
Mezi těmito kroky byla například koupě serveru HotJobs, který pomáhá vyhledávat pracovní příležitosti. Firma navíc zavedla nové placené internetové služby. Tržby v této oblasti proto Yahoo vzrostly více než dvojnásobně na 74,1 miliónu dolarů. Čtvrtletí Yahoo uzavřela s miliónem platících zákazníků, na konci prvního čtvrtletí jich přitom měla 600 tisíc.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.