Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vydavatel Financial Times po loňské ztrátě opět v zisku

Redakce MAM29. 7. 2002

Britská mediální společnost Pearson, která vydává list Financial Times, vykázala v prvním pololetí zisk před zdaněním a započtením mimořádných položek 26 miliónů liber (41,3 miliónu EUR), když ve stejném období loni hospodařila se ztrátou 28 miliónů GBP. Společnost současně varovala, že nevidí signály oživení v příjmech z reklamy. Přesto letos počítá se silným oživením zisku.
Příjmy skupiny činily 1,813 miliardy GBP. Pearson dodal, že provozní zisk divize FT Group v letošním roce klesne o deset až 15 procent, divize vzdělávacích a spotřebitelských periodik by však měla vykázat růst zisku i příjmů. Příjmy divize vzdělávacích periodik se na celkových příjmech skupiny podílejí 60 procenty.
Konkurenční firma Dow Jones & Co, vydavatel Wall Street Journalu, varoval na počátku tohoto měsíce, že jeho výsledky ve třetím čtvrtletí budou kvůli nižším příjmům z reklamy pod odhady analytiků. Pearson, který vydává také Investors Chronicle a Les Echos, oznámil již v červnu, že nevidí oživení na trhu reklamy, což poslalo jeho akcie dolů. Příjmy z reklamy se na celkových příjmech Pearsonu však podílejí méně než deseti procenty.
Zdrojem spekulací zůstává budoucnost divize Financial Times, jejíž zisk se loni kvůli propadu příjmů z reklamy snížil o 60 procent na 31 miliónů eur. Většina analytiků věří, že nedojde k prodeji divize.

×

Mercedes se dostal do světové desítky

Starší článek

Generální ředitel Bertelsmannu chce odstoupit

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více