Vycházejí mutace deníku Vysočina

1. 7. 2002 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deník Vysočina, který patří pod hlavičku Deníků Moravia vydavatelského domu Vltava Labe Press (VLP), začal pro čtenáře žijících v jednotlivých okresech na Vysočině vycházet v nových mutacích. Novými tituly jsou konkrétně Noviny Třebíčska, Noviny Jihlavska, Listy Pelhřimovska, Noviny Žďárska a Noviny Havlíčkobrodska.
Zavedení mutací deníku Vysočina si vyžádalo přeskupení v rámci divize Vysočina. Nově totiž do této divize byly přidruženy okresy Pelhřimov a Havlíčkův Brod, ve kterých dosud vycházely Listy Pelhřimovska a Noviny Vysočiny jako součást Jihočeských, resp. Východočeských Deníků Bohemia. Struktura divize Vysočina tak v současnosti odpovídá členění jednotlivých Deníků Bohemia. Počet regionálních deníků Vltava Labe Press se tak zvýšil na 55. Do zbývajících moravských deníků VLP budou do konce roku postupně začleňovány moravské týdeníky , které se do příslušných deníků podle místa vycházení vloží jednou týdně. „Pro inzerenty tato změna znamená především možnost cíleného oslovení čtenářů až do úrovně jednotlivých okresů Jihlavského kraje (Vysočina). Po integraci týdeníků do jednotlivých deníků jim pak budeme moci nabídnout alespoň jednou týdně lokální oslovení čtenářů i ve zbývajících moravských okresech,“ říká David Hrubeš z Inzertmedia, obchodního zastoupení deníků VLP.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.