Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vltava-Labe-Press sice zvýšilo tržby, ale propadlo do ztráty

Redakce MAM22. 7. 2002

Jeden z nejsilnějších českých vydavatelských domů, a.s. Vltava-Labe-Press (VLP), sice za loňský rok zvýšil tržby o více než miliardu korun, ale zároveň se propadl do ztráty. Podle údajů z posledního čísla Obchodního věstníku se loni propadl z předloňského čistého zisku 91,4 miliónů korun do ztráty 273,4 miliónu korun. Tržby společnosti se přitom meziročně zvýšily z 949 miliónů na loňských 1,97 miliardy korun.
Firma se základním kapitálem 1,2 miliardy korun zvýšila svá aktiva z 1,53 na 2,87 miliardy a přidanou hodnotu z 355 na 393 miliónů korun za rok 2001. Provozní hospodářský výsledek podniku, který vydává 52 titulů, se propadl z kladných 90 miliónů do loňských minus 263,7 miliónu korun.
VLP, kterou vlastní z 80 procent pasovská firma POL-Print GmbH, vydává především regionální deníky. V Čechách vychází pod společnou hlavičkou Deníky Bohemia 46 titulů, na Moravě pak jako Deníky Moravia dalších pět titulů. V Praze je to Večerník Praha. Od začátku loňského roku VLP vlastní také bývalé deníky Slovo a Zemské Noviny, které od září 2001 vycházejí pod hlavičkou Deníky Bohemia.
Vydavatelství, které zaměstnává přes 1000 lidí, vlastní také fotbalový klub Sparta Praha. Dále drží 26 procent akcií První novinové společnosti a.s. a jejími dceřinými podniky jsou Český zpravodaj s.r.o., Astrosat a.s., Inzertmédia s.r.o., Naše Opavsko a.s., Moravský Sever s.r.o., Břeclavsko s.r.o., Ragtime s.r.o., Kvarta s.r.o. a Mint s.r.o.

-čtk-

×

Inzertní Avízo loni zvedlo zisk o pět na devět miliónů Kč

Starší článek

Policie odhalila přípravu nájemné vraždy novinářky Slonkové

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více