Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vlastníci internetových domén budou mít od září přísnější režim

Redakce MAM29. 7. 2002

Vlastníci internetových domén budou mít od září zpřísněna pravidla pro změny údajů, které se k jednotlivým doménovým jménům vztahují. O opatření, které by mělo výrazně omezit manipulace s doménami, informoval správce národní domény CZ.NIC na svých internetových stránkách.
Podle jednatele společnosti Globe Internet Jakuba Ditricha přijetím nových pravidel vzroste náročnost úkonů a proto firma, která se zabývá registrací domén, spustila mezi svými klienty rozsáhlou informační kampaň. Téměř všechny změny prováděné v rámci aktualizace údajů bude totiž potřeba doložit úředně ověřeným podpisem na patřičné žádosti.
Nejmarkantnější rozdíl nastane při změnách údajů kontaktní osoby. Tam, kde dříve proběhla změna automaticky a zákazník byl pouze informován emailem o provedené změně, nebude stačit ani faxovat podepsaný formulář, ale bude nutná návštěva notáře.
Sdružení CZ.NIC má 22 členů a od září 1999 zajišťuje registraci domén druhé úrovně pod národní doménou .cz. Sdružení koncem minulého roku registrovalo 117.383 domén pod doménou .cz.

-čtk-

×

Generální ředitel Bertelsmannu chce odstoupit

Starší článek

Zahraniční redaktoři ČT odmítají nové zpravodajské schéma

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více