Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Více než polovina dospělých Britů na internetu

Redakce MAM17. 7. 2002

Podle nejnovějších oficiálních statistických údajů má dnes připojení ke světové počítačové síti už 42 procent britských domácností. Lidé využívající internet pro osobní potřebu nejčastěji hledají informace o zboží nebo službách. Téměř 40 procent však také od svého počítače nakupovalo.
Na konci minulého roku bylo připojeno 37 procent britských domácností, rok před tím 33 procent. Na konci roku 1999 to byla zhruba pětina.
Britský statistický úřad potvrdil, že přístup do světové počítačové sítě se velmi liší podle oblastí a průměrného příjmu v nich. Nejvíce domácností je připojeno v nejbohatších částech Británie, tedy v Londýně a na jihovýchodě Anglie. Nejméně je připojeno velšských a severoirských domácností (31 procent).
Britové, kteří využívají internet k nákupům, si nejčastěji objednávají ubytování na dovolenou, knihy a časopisy, vstupenky do divadel, kin a na koncerty a hudební CD. Pokud lidé uvedli, že na internetu dosud nikdy nenakupovali, zdůvodnili to nejčastěji obavami o bezpečnost takových transakcí.
Lidé, kteří internet nikdy nevyužili, to nejčastěji zdůvodnili tím, že je to prostě nezajímá. Asi čtvrtina z nich však uvedla, že na to nemá peníze. Asi pětina lidí si nevěří, že by internet zvládla.
V Česku využívalo internet v roce 2001 podle údajů bruselského statistického úřadu Eurostat v průměru 13,6 uživatele na sto obyvatel, což je výrazně méně než v členských zemích EU, kde připadalo 31,4 uživatele na sto obyvatel.

-čtk-

×

Většina deníků kvůli zániku Superu zvýšila již v úterý náklad

Starší článek

ČT podala odpor proti soudnímu příkazu k zaplacení penále ČNTS

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více