Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Téměř polovinu lidí obtěžovala předvolební kampaň

Redakce MAM23. 7. 2002

Předvolební kampaň obtěžovala v červnu téměř polovinu lidí, více než dvě pětiny dotázaných se domnívaly, že je kampaň potřebná. Podle více než 70 procent lidí byla kampaň zbytečným utrácením peněz. Ve srovnání s květnem se o osm procent zvýšil počet těch, které kampaň obtěžovala. Vyplývá to z průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění.
Před volbami lidé o politice četli v novinách a diskutovali o ní s přáteli. V tisku politiku sledovaly téměř dvě třetiny dotázaných, se známými o ní hovořila polovina lidí. Na setkání s politiky se vydalo 11 procent lidí. Předvolební informace lidé sledovali zejména v televizi, nejméně v rozhlase. Na televizi se denně dívalo 22 procent respondentů v červnu a čtvrtina v květnu. Vůbec ji nesledovala téměř pětina dotázaných.
Nejaktivnější způsob, jakým se lidé zapojovali do předvolební kampaně, byla účast na mítincích. Mítinku jedné strany se zúčastnilo 16 procent dotázaných, šest procent lidí bylo na akcích více stran. Téměř 80 procent však na žádnou předvolební akci politických stran nešlo. Na mítinky chodili zejména potenciální voliči KSČM a ODS.
Podle průzkumu CVVM považovali lidé za důležité, aby se politici zabývali reformou důchodového systému, daňovou reformou, deregulací nájemného, školným a vstupem republiky do EU.

-čtk-

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 29. týden 2002

Starší článek

Prazdroj začne s licenční výrobou Pilsneru Urquell v Polsku

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více