Spoluzakladatelé Novy získali za svůj podíl 370 mil. Kč

15. 7. 2002 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Spoluzakladatelé televize Nova sdružení ve společnosti Vilja získali od PPF za svůj více než dvacetiprocentní podíl ve firmě CET 21, která vlastní licenci na vysílání televize Nova, 370 miliónů korun. V sobotním pořadu Volejte řediteli to uvedl Vladimír Železný. Podle mluvčího PPF Ivana Lackoviče je smlouva o prodeji předmětem obchodního tajemství a proto se k ní nemůže vyjadřovat.
Prodej Vilji zpochybňuje společnost MEF Holding, která měla na její podíl v CET 21 předkupní právo. MEF ale podle spoluzakladatelů Novy porušil podmínky opční smlouvy a oni proto od opce odstoupili a své podíly prodali skupině PPF.
Vzhledem k tomu, že jednatelé CET 21 Aleš Rozehnal a Jaroslav Buriánek, kterého Rozehnal spolu s Viljou dosadil na místo Železného, stáhli odvolání proti navýšení základního jmění, stala se Vilja a její majitel, skupina PPF, majoritním vlastníkem CET 21 s podílem 52,1 procenta. MEF Holding to však odmítá.
Vilju založili Josef Alán, Péter Hunčík a Vlastimil Venclík ke sdružení svých podílů v CET 21.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.