Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost KirchMedia vybere zájemce o převzetí zřejmě až v září

Redakce MAM17. 7. 2002

Německá mediální společnost KirchMedia nejpozději v září předloží užší seznam zájemců, kteří se ucházejí o převzetí firmy. KirchMedia v dubnu vyhlásila platební neschopnost a nyní funguje ve zvláštním režimu, zájem o ni ale má kolem deseti firem.
V zájmu společnosti je vybrat ze seznamu asi deseti uchazečů jednoho až dva zájemce. Výkonný ředitel Wolfgang van Betteray v rozhovoru s agenturou Reuters prohlásil, že prioritou bude prodat firmu jako celek. Právě Betteray má firmu KirchMedia vést v době, než se najde zájemce o její převzetí.
Betteray se o zájemcích podrobněji nezmínil. Je však známo, že k zájemcům patří firmy jako Axel Springer Verlag v konsorciu s firmou Bauer Verlag a finanční ústav Commerzbank. Dalšími zájemci jsou společnost Columbia TriStar ze skupiny Sony a francouzská společnost TF1.
Betteray vede KirchMedia spolu s druhým prozatímním ředitelem Fredem Kogelem. Společnost jedná s americkými filmovými studii a je blízko uzavření smlouvy s nezávislými producenty. KirchMedia má být prodána jako obchodník s filmovými právy a právy ke sportovním přenosům.

-čtk-

×

DDB New York má Lipton

Starší článek

EU rozhodla o změně pravidel prodeje aut ve prospěch spotřebitelů

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více