Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost AOL Time Warner vytvořila zisk 394 miliónů dolarů

Redakce MAM25. 7. 2002

Americká společnost AOL Time Warner vytvořila ve druhém čtvrtletí čistý zisk 394 miliónů dolarů a zásadně tak změnila trend proti předchozímu období. Ve druhém čtvrtletí loni totiž měla firma ztrátu 734 miliónů dolarů. Firma ale přiznala, že ji začala šetřit Komise pro cenné papíry a burzy (SEC).
Zisk za druhé čtvrtletí je teprve prvním čtvrtletním ziskem od doby, kdy se America Online sloučila s firmou Time Warner. Burzovní komise podle výkonného ředitele Richarda Parsonse začala šetřit účetní postupy v on-line divizi, auditoři firmy ale účetní postupy podpořili, podotýká agentura Reuters.
Americký deník The Washington Post minulý týden napsal, že divize America Online nadhodnotila v letech 2000 až 2002 příjmy použitím nekonvenčních postupů. Parsons ale na tiskové konferenci prohlásil, že účetnictví jeho firmy je v pořádku a že komise SEC zahájila šetření až v reakci na článek v novinách.
Analytici tvrdí, že vyšetřování účetních postupů ve firmě ovlivní náladu na Wall Street, i když měla firma vyšší zisk, než se na trhu očekávalo. Na jednu akcii společnost vytvořila zisk devět centů proti ztrátě 17 centů loni. Bez započtení odpisů by zisk na akcii činil 24 centů.

-čtk-

×

Portál veřejné správy se 7000 adresami vznikne do podzimu

Starší článek

Produkční firmy se bojí důsledků plateb za natáčení v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více