Smart společnosti Shell má novou reklamní agenturu

4. 7. 2002 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrové řízení na novou reklamní agenturu, která se bude starat o věrnostní program Smart pro rok 2003 společnosti Shell, vyhrála pražská reklamní agentura Lead. Tenderu se celkem zúčastnilo 8 reklamních agentur.
Vedle agentury Lead se jednalo o Quo, AL Reklamní realizace, Red Cell, TBWA, Line Art, Křídla a doD. Výběrové řízení bylo jednokolové a probíhalo v době od 24.5. do 26.6. Program SMART klub zahájila společnost Shell v roce 1994 ve Velké Británii odkud se poté rozšířil do dalších zemí včetně České republiky. Zde jej doposud zajišťovala agentura Al reklamní realizace Ostrava. V loňském roce bylo v rámci programu předáno celkem 250000 odměn. Katalog na rok 2002 obsahuje více než 200 druhů zboží a služeb a katalog na rok 2003 bude dále rozšířen.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.