Shoda o společenské smlouvě CET 21 z února 1997?

10. 7. 2002 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vývoj v kauze společnosti CET 21, držitele licence na vysílání TV Nova, by mohla poodhalit formální žádost CET 21 o registraci licence k televiznímu vysílání prostřednictvím družice, což vyžaduje nový mediální zákon. Žádost v současné době leží na Radě pro rozhlasové a televizní vysílání.

Podle informací M&M totiž z předložené žádosti podepsané Libuší Šmuclerovou, Jiřím Šmejcem, Alešem Rozehnalem a Vladimírem Železným vyplývá, že jedinou společenskou smlouvou, na jejíž platnosti se uvedení shodují, je smlouva přijatá valnou hromadou CET 21 6. února 1997. Obchodní podíly byly touto valnou hromadou stanoveny následovně: Vladimír Železný 60 %, Josef Alan 8,33 %, Peter Hunčík 4,16 %, Vlastimil Venclík 8,33 %, Peter Kršák 16,67 %, Fedor Gál 0,01 %, Česká spořitelna 1,25 % a CEDC 1,25 %.

Pokud by panovala shoda o platnosti této smlouvy, potvrdily by se tak dřívější informace o tom, že podíly zakladatelů CET 21 nebyly zpochybněny. Podíly Alana, Hunčíka a Venclíka přesahující 20 %, dnes ve vlastnictví PPF, by tak tuto investiční společnost učinily hlavním hráčem CET 21. Podíl Vladimíra Železného je totiž soudně obstaven.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.