Reklamní celebrity u kulatého stolu

12. 7. 2002 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hlavní událostí letošního reklamního festivalu Golden Drum 2002 ve slovinské Portoroži bude kulatý stůl na téma „Architects and tenants of creative agencies“. Sejdou se u něj přední světoví kreativci v čele s Michaelem Conradem, vice-prezidentem a kreativním šéfem Leo Burnett Worldwide. Účast přislíbili – Kash Sree, kreativní ředitel Leo Burnett Chicago a vítěz letošní Grand Prix na Cannes Lions za reklamu „Tag“ a Zlatého Lva za „Shadow Run“ – obě pro Nike; Joakim Jonason, kreativní ředitel londýnské Made Agency a spoluautor mnohokrát oceňovaných kampaní pro Diesel; Sebastian Turner, kreativní ředitel a spoluzakladatel Scholz & Friends Berlin, Jarek Ziebinski, chairman varšavské Leo Burnett a další. V rámci seminářů Academy of Creativity uvidí účastníci festivalu Donalda Gunna s prezentací „The Gunn report 2002 (žebříčku nejlepších reklam ve světě)“; Jacquese Séguéla, vice-prezidenta Havas Euro RSCG s přednáškou „Vývoj kreativity po 11. září“; Stuarta Smithe, editora Marketing Weeku s prezentací „Vítězové Effie 2002 v UK“ a Waltera Lützera, profesora na University o Applied Arts ve Vídni a hlavního editor časopisu Lützer Archive. Festival se koná od 13. do 18. října.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.