Reklama se zárukou od EOL
Economia OnLine (EOL) spustila projekt nabídky internetové reklamy – Reklama se zárukou. Připojila se tak k aktivitě, kterou na českém trhu jiľ poskytuje portál Atlas.Cz. Cílem projektu EOL je poskytnout klientům moľnost ověřit bez rizika účinnost zadané internetové reklamy.
V případě, ľe klient nebude s reklamní kampaní spokojen, můľe do sedmi dnů od ukončení kampaně písemně poľádat o vrácení peněz aľ do výąe 100 % investované částky. Záruka vrácení peněz má ovąem svá kritéria, která kromě vyplnění informačního dotazníku, zahrnují i poľadavek na to, ľe klient dosud neinzeroval v objednaných reklamních formátech nebo na stránkách EOL, uhradil reklamní kampaň předem a objednal termíny do 21. září. Poslední podmínkou je poľadavek na to, aby suma kampaně nepřesáhla částku 60 000 korun (netto).
-pda-
Podobné zprávy
Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“
