Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reklama se zárukou od EOL

Redakce MAM16. 7. 2002

Economia OnLine (EOL) spustila projekt nabídky internetové reklamy – Reklama se zárukou. Připojila se tak k aktivitě, kterou na českém trhu jiľ poskytuje portál Atlas.Cz. Cílem projektu EOL je poskytnout klientům moľnost ověřit bez rizika účinnost zadané internetové reklamy.
V případě, ľe klient nebude s reklamní kampaní spokojen, můľe do sedmi dnů od ukončení kampaně písemně poľádat o vrácení peněz aľ do výąe 100 %­ investované částky. Záruka vrácení peněz má ovąem svá kritéria, která kromě vyplnění informačního dotazníku, zahrnují i poľadavek na to, ľe klient dosud neinzeroval v objednaných reklamních formátech nebo na stránkách EOL, uhradil reklamní kampaň předem a objednal termíny do 21. září. Poslední podmínkou je poľadavek na to, aby suma kampaně nepřesáhla částku 60 000 korun (netto).

-pda-

×

IOL Českého Telecomu předběhl v červnu Czech On Line

Starší článek

PPF: CET 21 má závazky po splatnosti v řádu stovek miliónů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více